
Provozní setkání v červnu 2022
9.–12. 6. 2022 v Pozořicích
9.–12. 6. 2022 v Pozořicích
Na základě tlaku z blízkého okolí našeho klubu, ale také tlaku modelářské veřejnosti ke zveřejnění článku o patinaci motorových lokomotiv, jsem se rozhodl, že Vás nechám lehce nahlédnout…
Nedávno se na trhu objevily dvě nové verze této malé lokomotivy. Jednu z nich pro náš trh připravila ve spolupráci s Arnoldem firma Kolmar, která se stává zajímavým…
27.–31. 10. 2021 Podrobný článek (stále 11/2022) připravuje jeden náš člen, vyčkejte prosím.
[CZ] Dvacáté provozní setkání se konalo po roce, a když jsem se vrátil zpět do práce, kolegové projevovali obavy o mé zdraví. Setkání bylo náročné, ale stálo to…
Nedávno mi na stole přistál model elektrické lokomotivy BR189 v provedení vlastníka AWT od firmy Tillig (Tillig 04471) ke kompletnímu ozvučení. Požadavkem bylo nahrání zvuku ze Zimo databáze…
Za ideální ovladač určený pro výhradně ruční řízení vlaku považuji takový, který ovládá rovnou lokomotivu a není závislý na velikosti napětí v kolejích ani na digitální centrále. Přes…
Čas ubíhá, členové klubu odcházejí a přicházejí. Pro ty nové neznalé a staré zapomnětlivé jsem se rozhodl sepsat počátky a milníky klubu. A protože ani moje paměť nesahá…
U štíhlých výhybek Kuehn WR10/WL10 mi často upadávaly plíšky spojující kolejnici s přestavovací tyčí a vizuálně se mi nelíbily dělené jazyky, proto jsem navrhl a realizoval jejich úpravu,…
Každý rok se na diskuzi setkávám s modeláři, kteří se diví, že jim křižovatková (anglická) výhybka nepřestavuje levým přestavníkem cestu na levé straně nebo že levá srdcovka napojená…